Sivut

torstai 5. toukokuuta 2016

Kylmälaukku ostettu!

Huomenta.

Eilen illalla tein hyvät kaupat facessa.  Ostin nimittäin kuvankauniilta Krista Seunalta erittäin toimivan kylmälaukun tulevan dietin fitness pöperöille.


Tähän asti olen pärjännyt ilman kylmälaukkua, kun olen soveltanut ruokia reissuissa ja vatsani ei onneksi säikähdä ostettu kanan rinta fileet ovat olleet pari tuntia lämpimässä.  Olen kuitenkin kuullut huhuja, että tämä laukku on oltava, kun kisadietti alkaa, että pöperöt on aina mukana ja rahkakin pysyy viileänä.  Ompahan nyt ostettu ja pysyyhän siinä myös lasten eväät viileänä kun mennään rantsuun kesähelteellä 😍👭. Minulla on kaksi ihanaa tyttöä:  kesällä Aada täyttä 8 v ja syksyllä  Aino 6v. 

Kiitos Krista hyvistä kaupoista! Ja tulen pitämään kiinni mitä lupasit: bikinifitness poseeraus tunti yhdessä ennen syksyn kisoja! Sinulta varmasti löytyy hyvät moovit mulle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti